Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o.
Hrabálek, Ondřej ; Muller,, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu deskových her, na kterém se zvolená firma pohybuje přes sedm let. Dále jsou zhodnoceny stávající procesy a podmínky ve kterých se firma nachází v rámci svých aktivit, mezi které patří internetový prodej, kamenná prodejna a velkoobchod. Firma procházela v průběhu let vývojem, aby udržela krok s konkurencí a nezaostávala za ní. Konkurence bude rozdělena v rámci maloobchodu a velkoobchodu, protože se zde nalézají jiné subjekty a podmínky jsou zcela odlišné. Následně jsou předneseny plány podniku pro následující roky a forma jejich uskutečnění. Návrhy jsou zhodnoceny v rámci konkurenčního prostředí.
Konkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o.
Hrabálek, Ondřej ; Muller,, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu deskových her, na kterém se zvolená firma pohybuje přes sedm let. Dále jsou zhodnoceny stávající procesy a podmínky ve kterých se firma nachází v rámci svých aktivit, mezi které patří internetový prodej, kamenná prodejna a velkoobchod. Firma procházela v průběhu let vývojem, aby udržela krok s konkurencí a nezaostávala za ní. Konkurence bude rozdělena v rámci maloobchodu a velkoobchodu, protože se zde nalézají jiné subjekty a podmínky jsou zcela odlišné. Následně jsou předneseny plány podniku pro následující roky a forma jejich uskutečnění. Návrhy jsou zhodnoceny v rámci konkurenčního prostředí.
Augmented Reality for Desk Board Game
Richter, Jiří ; Sochor, Jakub (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a system, which will enhance the experience from playing the board and especially the card games, by projecting a relevant multimedia information in a game area. At first, the benefits of card and board games are described. Next, the principles of Augmented reality and their usability during design of such system are presented. The designed system is divided into three modules. First of them is module, which analyze the state of game in the real-world --- provide the information about player activity and the types of game objects which are presented in a game area. Second of them is module, which control whole system, provide user interface for its calibration and implements game state space, for which the system is intended. Third module provides output of the system --- it creates a~multimedia content, which is projected in a game area, and it is relevant to current game state. Finally, the designed system is implemented for card game Bang. Its ability to read the real-world game state is measured and user experience is tested.
Platforma pro karetní hry nad XMPP
Pták, Ondřej ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Schmidt, Marek (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh univerzální platformy, kterou lze využít při tvorbě libovolné klasické karetní hry a její konkrétní implementaci. Součástí je klient ve formě pluginu do jabbim klienta, platforma pro tvorbu herních serverů, komunikační protokol postavený nad XMPP a jedna ukázková hra ("prší"), která demonstruje možnosti platformy a snadnost implementace her.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Model strategického chování hráčů ve hře Mariáš
Šimon, Dalibor ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci modelů použitých pro hraní karetní hry Mariáš. Práce také obsahuje výsledky testování a analýzu zajímavých strategických situací.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Augmented Reality for Desk Board Game
Richter, Jiří ; Sochor, Jakub (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a system, which will enhance the experience from playing the board and especially the card games, by projecting a relevant multimedia information in a game area. At first, the benefits of card and board games are described. Next, the principles of Augmented reality and their usability during design of such system are presented. The designed system is divided into three modules. First of them is module, which analyze the state of game in the real-world --- provide the information about player activity and the types of game objects which are presented in a game area. Second of them is module, which control whole system, provide user interface for its calibration and implements game state space, for which the system is intended. Third module provides output of the system --- it creates a~multimedia content, which is projected in a game area, and it is relevant to current game state. Finally, the designed system is implemented for card game Bang. Its ability to read the real-world game state is measured and user experience is tested.
Hrací karty
HOLCOVÁ, Iveta
Bakalářská práce je prací teoreticko-praktickou. Její teoretická část je věnována stručnému a obecnému představení karet z hlediska jejich historie, vývoje, typů a symbolů. Obsahuje i stručné znění nejznámějších karetních her. Dále je zde rozebrán teoretický postup použité techniky - hlubotisku. V části praktické je detailně popsán návrh a průběh realizace vlastní a originální podoby karet. Výsledkem této části je 7 tisků karetních listů od každého symbolu zhotovených technikou kolorované grafiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.